Recenze knihy Z nuly na milión od Pavla Říhy

V současnosti jsem se pustila do četby knihy Z nuly na milión od Pavla Říhy. Řeknete si proč?
Přece na trhu je takových knih spousta….Ano právě je jich hodně a vy nevíte, kterou dřív začít…David Kirš, Stáňa Mrázková, Pavel Hrdlička, Erik Hoffmann, Tomáš Lukavec….
Vzhledem k tomu, že už jsem jich prošla od roku 2011 spoustu, zakoupila také velké množství online produktů z oblasti infopodnikání, tak mohu říct, že je to zatím nejlepší kniha, co jsem kdy o online/info- podnikání četla…
A to hlavně ze dvou důvodů, že se velmi dobře čte a problematika „online stroje na peníze“ je tam velmi pěkně vysvětlena z nadhledu.
Proč jsem se ale pustila do studia další knihy z oblasti marketingu? To je na dlouhé povídání… Když to tedy zkrátím, kroky, které jsem použila na základě nejrůznějších zakoupených infoproduktů k online podnikání zatím nevedly k požadovaným výsledkům… přestože se již věnuji online podnikání několik let…Proč to ale píšu sem?
Samozřejmě mimo velké množství času, mě to stálo také nemalé množství peněz….A možná zbytečně, kdybych byla ve správný čas na správném místě a začla uplatňovat hned ty správné kroky z „nadhledu“.
Proto tato kniha a v této knize….vidím  pro mne tzv. “druhou šanci”. On-line podnikání – je pro mne po několika letech nejrůznějších pokusů stále pěkně „tvrdý oříšek“. Přestože mám zakoupenu řadu kurzu od TOP infopodnikatelu, Pavla Říhu – jsem si ani nevím proč nechala nakonec, přestože o něm vím a po očku jej sleduji již několik let…Možná to nejlepší nakonec 😀 ale více viz můj příběh v 7 bodech….
Povím vám tedy svůj příběh – 7 chyb, kterých jsem se dopustila bez znalosti celku a proto mě to rozjezd podnikání stál velké množství času a peněz….

1 Nejdřív jsem začala v infopodnikani před lety emailmarketingem, ke kterému jsem si zakoupila návod, jenže neměla jsem podnikatelský nápad, jen určitý záměr, že bych ráda podnikala…

2 Pak následovala webovka…kterou jsem několikrát předělala, protože mi nějak nefungovala, tady chyba nebyla ve webovce ale o „dělání marketingu“.

3 Blog jsem měla založen od začátku, napsala pár článků, získala nějakou návštěvnost, ale finanční efekt nebyl bohužel nikde. Bohužel mi chyběla patřičná produktivita k dokončování věcí…

4 Seznámila jsem se s facebookem, kde jsem ale tápala, jak jej správně využít a do placené reklamy se mi nějak moc nechtělo, neboť výsledek nebyl nikde zaručen a opět to znamenalo další investici….

Následoval samozřejmě kurz

5 Instagramu

6 Link-edinu

7 No a za tu řadu let jsem vytvořila pochopitelně několik e-booků, které mi nepřinesly ani korunu …

Kniha mi po prvním přečtení obsahu dávala smysl, proto jsem se rozhodla, že online podnikání dám tzv. druhou šanci a budu se učit od toho kdo podnikání opravdu rozjel z nuly, nepochází z podnikatelského prostředí či úspěšné rodiny…
Autor Pavel Říha se dle mého názoru vyznačuje pro mě velmi důležitými vlastnostmi:
  • je lidský,
  • praktický,
  • má zájem pomoct lidem …

A zároveň ukazuje už od svého začátku ohromnou vytrvalost při překonávání překážek a vidím v něm velkou míru autenticity, kdy jej na cestě za online úspěchem neodradila na začátku tvrdá kritika hlavně při tvorbě prvních videí…

Kniha Z nuly na milión je:
o tzv. minimalistickém pojetí vytvoření funkčního stroje na peníze v rámci 6 kroků a to bez velkého týmu… Podotýkám znovu bez velkého týmu. Všude je totiž doporučováno, abyste si vytvořily tým už na začátku podnikání, ale někdy to není úplně možné a je potřeba podnikání rozbíhat na začátku sám, případně s jedním nebo dvěma lidmi…Kniha je doslova plná postupů a tipů z praxe, které právě teď fungují na českém a slovenském online trhu. Jsou to věci, které vám málokdo může předat, protože je jen málokdo zná. Ale hlavně, celá kniha je napsána velmi čtivě.
Kniha dle mého názoru není pro lidi, kteří nemají rádi změny. Člověk prostě musí celý návod uvést do praxe…a přitom všem také změnit dost výrazně myšlení….
Z knihy si odnáším 3 největší uvědomnění:

1 Co je strom trhu a jak na něm nalézt svůj milionový nápad a proč „hledání vášně“ úspěšný byznys zpravidla nevytvoří?

2 Jak využít placenou reklamu chytře, abyste z vlastní kapsy neplatili ani korunu. Díky této strategii už návštěvnost webu není problém.

3 Tři klíče pro získání 1000+ skalních fanoušků? Většina online podnikatelů využívá pouze jeden z těchto klíčů. Vtip je však v tom využívat všechny tři …
Na základě této knihy jsem se pustila do re- designu svého podnikatelského nápadu a tvorby své komunity.
Knihu bych doporučila tomu, kdo neví o infopodnikání nic a chce začít a také tomu, kdo začal třeba již před pár lety a výsledky stále nikde…přitom ho to stálo spoustu peněz, energie, času…
Nyní je na knihu speciální akce – jde získat zdarma a k tomu doplňující trénink a speciální sešit
Klikněte zde:

ODEBÍREJTE MÉ NOVINKY

Nenechte si ujít žádnou ze skvělých novinek na mém blogu. Klikněte na tlačítko níže, vložte svůj e-mail a zaregistrujte se k odběru novinek.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.